Reacting to 2019 YouTube Rewind (THEY FINALLY PUT ME IN IT)

Compartilhar
Incorporar
  • Publicado em 6 Dez 2019
  • NEW VIDEO TOMORROW 100%
    My Instagram ► rice
    ↓ FOLLOW ME! I will 100% FOLLOW BACK ↓
    ►Twitter: ricegum
    ► Snapchat: www.snapchat.com/add/ricegums
  • EntretenimentoEntretenimento

Comentários • 11 190

  • Jamal Shamandi
    Jamal Shamandi Mês atrás +9524

    I really love rice man i truly wanna be his friend, he literally makes my day and i have been waiting for him to upload a video for so long and finally he did, thank you RICE

  • Enoch A
    Enoch A 50 minutos atrás +1

    Literally post anything.

  • Clover 0_0
    Clover 0_0 54 minutos atrás

    Being on BRclip rewind is nothing to brag about.

  • I like Anime
    I like Anime Hora atrás

    Kid that was a watch mojo video

  • McMultiplier YT
    McMultiplier YT Hora atrás

    I wanted to drive a flaming spike through my skull watching this grown ass man dance for 28 seconds for being in the second worst rewind for 1 god forsaken second.

  • DLN_ Omneverse
    DLN_ Omneverse Hora atrás

    I have been a subscriber since you had 5 million subs

  • Matrix-Alis
    Matrix-Alis 2 horas atrás

    Am I the only one who’s gonna mention what he said ??
    4:40

  • Anthony Mireles
    Anthony Mireles 2 horas atrás

    You’ve been lacking

  • prestonbonesteel
    prestonbonesteel 2 horas atrás

    "they didn't have to put me in tho"


    *Also has been begging to be in it*

  • Tuff boosie!
    Tuff boosie! 4 horas atrás

    We need more ricegum

  • OMG_tìs_VRP
    OMG_tìs_VRP 5 horas atrás +2

    Rip rice

  • santiago Cuevas
    santiago Cuevas 6 horas atrás +1

    Ay bring Afro back

  • Pedram Sheikh
    Pedram Sheikh 7 horas atrás

    Breh lowkey I’m kinda mad at rice ... feels like my eyes are being used for money

  • Daniel Brewster
    Daniel Brewster 7 horas atrás

    Plz upload more rice.🙏

    • 49ers Miners
      49ers Miners 5 horas atrás

      Daniel Brewster this dude is lazy

  • Clash on Yuvi
    Clash on Yuvi 8 horas atrás

    That moment you realise you made entirely 14 videos for the year and make into BRclip rewind

  • Joe Thomas
    Joe Thomas 9 horas atrás

    Dude , BLOW YOUR NOSE 👃

  • Jackie Lewis
    Jackie Lewis 11 horas atrás +2

    Dude accept your fate man. Your 13 year old fans no longer are 13 anymore. You are crazy douchey. I hope you find a different lifestyle not profiting off of children’s ignorance.

  • Slipz -
    Slipz - 12 horas atrás +1

    Rice gums channel is dead

  • Waroftheworlds112
    Waroftheworlds112 14 horas atrás +1

    Why is this little girl still on BRclip...?

  • Pokèfacts
    Pokèfacts 14 horas atrás +1

    At least Im not another jaystation clone

  • Ben1kin OB
    Ben1kin OB 15 horas atrás +1

    This guy deft changed after the $ remember when he was humble & cared to gv good content now it's just a cash grab

  • Bq oc
    Bq oc 15 horas atrás

    Rice gum is bad. All he does is flex on everyone. When properly confronted (Asian jake Paul diss track) he just creates a steaming pile of shit for everyone to admire then he walks away thinking he has won. You haven’t.

  • marioaple
    marioaple 15 horas atrás

    His eyes

  • Samuel Lincoln Vista
    Samuel Lincoln Vista 16 horas atrás

    (In Desc)
    NEW VIDEO TOMORROW 100%
    This video: 1 month ago...

  • Christian Kinsey
    Christian Kinsey 17 horas atrás

    Did it feel good though ???

  • Lemonade Stand
    Lemonade Stand 18 horas atrás

    Lol rice is a douchetuber
    Stop watching him, his content litteraly only appeals to the most brain dead 6 yr olds
    Of all time.

  • C ccc
    C ccc 18 horas atrás +1

    你🐎死了,还不去给她过复活节。还在出尼🐎视频,恰烂💰

  • Signs 0203
    Signs 0203 19 horas atrás

    I’m still waiting bro where’s the vids bro

  • LethalFlame .G
    LethalFlame .G 19 horas atrás

    I miss the old rice who used to post videos more

  • Gabe Vernon
    Gabe Vernon 19 horas atrás +1

    rice upload pls

  • Orgasm Face
    Orgasm Face 19 horas atrás

    Ricecum is a talentless hack.

  • zuxky
    zuxky 20 horas atrás +1

    Dang I never thought of rice before he was poppin now he’s unnamed

  • NLJS_9ineBang
    NLJS_9ineBang 20 horas atrás

    Bro u didn’t even react to the vid

  • ARTUR LoL
    ARTUR LoL 20 horas atrás

    brclip.com/video/83J7DLqaImo/video.html

  • Ruinable
    Ruinable 21 hora atrás

    Rice please upload again we miss

  • gabriel
    gabriel 21 hora atrás

    today i remember why i hate humanity

  • Icey Beats
    Icey Beats 21 hora atrás +2

    if this man ever uploads again its gon be a whole ass news story

  • Josef Wiedmer
    Josef Wiedmer 21 hora atrás

    You ARE still an ungrateful asshole

  • Shark Boss
    Shark Boss 22 horas atrás

    F u

  • John Phillips
    John Phillips 22 horas atrás

    Not trynna hop on dude or nun but like this the first video I’ve seen in years last time I watched one of his videos he had like 4 mill subs and like Ion even know u was a live

  • Mono
    Mono 22 horas atrás

    Bruh

  • Chris Almaguer
    Chris Almaguer 22 horas atrás

    Let go guys 100% video tomorrow

  • Trash Vro
    Trash Vro 23 horas atrás +1

    Make a diss track

  • ツWill Boyer
    ツWill Boyer 23 horas atrás

    Please never post again.

  • Begotten Z
    Begotten Z 23 horas atrás

    I swear rice gum only uploads when he have to pay his bill lmao 😂

  • The Uchiha Clan
    The Uchiha Clan 23 horas atrás +1

    Ricegum coming from a fellow friend you need to post more and get back on your grind grind we miss you and we know damn well you’ll be at the top again if you do

  • Krispy FPS
    Krispy FPS Dia atrás

    “New videos everyday”

  • Juan Barajas
    Juan Barajas Dia atrás

    Ksi doin you dirty, hope you in the studio with Afro it’s been a min🔥

  • Kalico Official
    Kalico Official Dia atrás

    Man, you are really a borderline sex offender.

  • Asian Life
    Asian Life Dia atrás

    Hey rice why hit up my older sis

  • Eric Bundles
    Eric Bundles Dia atrás

    Where is this guy?

  • SRA Videos
    SRA Videos Dia atrás

    I heard the reason he left BRclip was cause logan paul left him hanging 🤣

  • Yeet Amaga
    Yeet Amaga Dia atrás +1

    Fell off

  • Aquavortex
    Aquavortex Dia atrás +1

    A while back he made a diss track on himself on how he’s changed, now he lying to us saying he’s gonna post more, the stuff afrogum said in the track is exactly how he is now. I love ricegum in all but man this dude just keeps lying

  • Black Plague
    Black Plague Dia atrás

    Everyone needs to fckin chill, it's not a new thing that he uploads every 1 or 2 months. Like cmon. It's rice. Hey everytime he uploads it's always worth it cos he's a funny ass guy.. yes yes he always says he's going to upload more but he doesn't. Well. That just rice guys. He's new song is coming out soon so y'all be ready for a banger. Stay strong rice. Ily dude

  • lucas contreras
    lucas contreras Dia atrás

    Don’t do us like leafy did man

  • Nate Davis
    Nate Davis Dia atrás

    this sucks like all the vids.

  • Isaac Haile
    Isaac Haile Dia atrás

    Rice just isn't the same anymore.....
    Who else remembers the old rice the good one.

  • HeyOzzy!
    HeyOzzy! Dia atrás

    RiceGum always says “I’m dropping a new video tomorrow” and then never delivers 😂

  • James Whitfield
    James Whitfield Dia atrás +1

    Bang your Kim jong-un looking mum you malnourished lesbian