What Happens When Shane Dawson Uploads

Compartilhar
Incorporar

Comentários • 7 205

  • Ella Hussey
    Ella Hussey 21 minuto atrás

    To put it short the internet breaks when Shane uploads

  • AddiBee
    AddiBee 6 horas atrás

    Accurate though XD

  • AnonyM D
    AnonyM D Dia atrás

    Does any one remember that they did a collab video a while back, here's the link...brclip.com/video/oYvw0GryNs8/video.html

  • Halima Hussain
    Halima Hussain 2 dias atrás

    I agree so much.

  • Coolfoxella :3
    Coolfoxella :3 2 dias atrás

    I love this!!!!!!!!!

  • Purple Potato 42
    Purple Potato 42 3 dias atrás

    1:28 - 1:24 reminds me of stranger things 😹

  • Sibley
    Sibley 3 dias atrás

    Accurate.

  • SWAGMEISTER
    SWAGMEISTER 3 dias atrás

    omg *OMGAHD THat Was SO CuewlL*

  • atika ulfat
    atika ulfat 3 dias atrás

    Your face looka clear what did you use . Your face looks amaxing

  • Adilyn Lolox
    Adilyn Lolox 3 dias atrás

    Shane has entered the chat

  • Miguelidc
    Miguelidc 4 dias atrás

    Yasss!

  • brunt flowers
    brunt flowers 4 dias atrás +1

    “What Happens When Shane Dawson”
    the whole world shakes

  • Amalia Vena
    Amalia Vena 5 dias atrás

    Accurate.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Jocelyn Norah
    Jocelyn Norah 5 dias atrás

    Shane - earth mover
    Lilly - Queeeen!👑👑👑🔱🔱🔱

  • belle fire
    belle fire 7 dias atrás

    Who is Shane Dawson?

  • Aairieal Cier
    Aairieal Cier 7 dias atrás

    this is way too accurate tho

  • Shodhyn Modi
    Shodhyn Modi 7 dias atrás

    Someone’s salty cough cough lily

  • khuang96
    khuang96 7 dias atrás

    0:24 the SHADE on BRclip though… 😁 classic Lilly

  • PorcupineDeMapper
    PorcupineDeMapper 8 dias atrás

    This is kinda like the movie “The Wave”

  • Cherry MSP
    Cherry MSP 8 dias atrás

    Why so much hate on this video? It's amazing!

  • Nina Amen
    Nina Amen 8 dias atrás

    Looks like a trailer for a horror movie

  • Agaa Domagalska
    Agaa Domagalska 9 dias atrás

    love it

  • First Noodle
    First Noodle 9 dias atrás

    This could legit be a horror movie

  • Jada Steele
    Jada Steele 9 dias atrás

    Shane: Queen!! 👑👑👑👑👑

  • -insert game here-
    -insert game here- 9 dias atrás

    Is it just me or is this a lotttttt like the Thriller video...

  • Poptart_art21 *
    Poptart_art21 * 9 dias atrás

    Lol

  • Pooja Vishwakarma
    Pooja Vishwakarma 9 dias atrás

    silent hill ha

  • Maizie Holt
    Maizie Holt 10 dias atrás +1

    My day is made XD

  • COOKIE GOODNESS
    COOKIE GOODNESS 10 dias atrás +1

    So um why didn’t you link his channel btw?

  • Once Desired
    Once Desired 10 dias atrás

    bruh that’s some tier 1 acting 💀😂

  • GAME FEVER SP
    GAME FEVER SP 10 dias atrás +1

    Never heard about shane before the jake paul series

  • TheMasked Artist
    TheMasked Artist 11 dias atrás

    Damn supes, not going to lie. This sketch was really well executed OKAY. 👌🌈

  • BROOKLYN WILLIAMS
    BROOKLYN WILLIAMS 11 dias atrás +1

    Jurassic Park the Jell-O having the spoon up to her mouth getting ready to eat it but the ground starts shaking and the cup of water vibrating and obviously the letters at the end if the video are the Jurassic Park theme.

  • Emma Joyce
    Emma Joyce 11 dias atrás

    OMG IM CRACKING UP THATS SO FUNNY!!!!! XD

  • Abdulrahman Adel
    Abdulrahman Adel 11 dias atrás +1

    I needed this

  • Helen Mary Sha
    Helen Mary Sha 11 dias atrás

    Yasss .. dats my favourite yutuber doing a video on my other favourite yutuber😂😂😂

  • Mona
    Mona 11 dias atrás

    actually... I already got tired of this format after Bunny & Jeffree - not even following him anymore. Am I the only one? XD

  • Spookiei O
    Spookiei O 12 dias atrás

    Too true-

  • Emma Burnett
    Emma Burnett 12 dias atrás

    I’d watch this movie.

  • Fernanda Dawson
    Fernanda Dawson 12 dias atrás

    You just want views. You will never be as good as Shane Dawson.

    • Fernanda Dawson
      Fernanda Dawson 11 dias atrás

      shabnam latif cuz I can if I want to. So bye.

    • shabnam latif
      shabnam latif 11 dias atrás

      YEAHHHHHHH talk about idiots just bringing negativity for no god damn reason..also why you on her channel if you channel if you have a problem???

  • funny videos
    funny videos 12 dias atrás

    I love it!9

  • Zainab Bukhari
    Zainab Bukhari 12 dias atrás

    1:05 The subtitles are incorrect - no hate :) ♥︎

  • rhinestone
    rhinestone 12 dias atrás

    *explodes*

  • Meredi Edgarian
    Meredi Edgarian 12 dias atrás

    OMG why is this so true

  • Mariam Ayuk
    Mariam Ayuk 12 dias atrás

    BRclip IS QUAKING

  • BBB
    BBB 12 dias atrás

    Absolutely love your interpretation and the conclusion is nice
    "but it's an eight part series"

  • Skidapple
    Skidapple 13 dias atrás +1

    Oh Shane uploaded a new video
    Oh it’s an 8 part series
    Well I’ll fenish my homewo-
    * immediately opens BRclip*

  • Helen Myers
    Helen Myers 13 dias atrás

    I really thought this was gonna be more about BRclip sleeping on Shane tbh

  • Izzy Starwars
    Izzy Starwars 13 dias atrás

    Lol so ture.

  • Chia Fairy
    Chia Fairy 13 dias atrás

    That's so creepy 😂😂🙏🙏

  • Faisal Elyas
    Faisal Elyas 13 dias atrás

    2 minute videos aren’t entertaining

  • Sam Slater
    Sam Slater 13 dias atrás

    Hold onto your wigs 😂😂😂

  • Sam Slater
    Sam Slater 13 dias atrás

    True oh my god 😂😂😂😂

  • CookieKat 104
    CookieKat 104 13 dias atrás

    Captions xD

  • Kinsey Miller
    Kinsey Miller 13 dias atrás

    Why is this so accurate?

  • jungkook .4lif3
    jungkook .4lif3 13 dias atrás

    I stop my studying when Shane uploads. And sometimes cancel my plans

  • Carrie-Lynn Hicks
    Carrie-Lynn Hicks 13 dias atrás

    YEA ..StEP ON HER ...MAKER PICS FALLL muuuhahahaa ...Shane makes all other youtubers look so fake!

  • Carrie-Lynn Hicks
    Carrie-Lynn Hicks 13 dias atrás

    Usin his name.........good Way 2 get more clicks $

  • Twizzlebelle
    Twizzlebelle 13 dias atrás

    I stubbed my toe running to my phone as soon as I was notified... was worth it tho

  • Emily Clever
    Emily Clever 13 dias atrás

    Lmao so true I love Shane!!😍🤣🤣

  • Charlie Bust
    Charlie Bust 13 dias atrás

    This looks like a moves teaser

  • MidnightSky
    MidnightSky 13 dias atrás +1

    This is hilarious and too accurate. When that clip of the highway with all the still cars popped up I lost it. Really appreciate the effort and time you put into your videos. Loved this xxxx

  • yeetinpilotsTM
    yeetinpilotsTM 13 dias atrás

    love this very creative

  • Rebecca Gomez
    Rebecca Gomez 13 dias atrás

    HAHAHAH YESSS Im so happy this was made

  • Morgan Jarvis
    Morgan Jarvis 13 dias atrás

    🙄 he's too overrated

  • Deprartist
    Deprartist 13 dias atrás

    5% of comments: talking about how they dropped everything and came here.
    10% of comments: other BRclip's sending love
    85% of comments : hate on how Lilly used Shane's name to yet views and become trending and people defending Lilly saying she can post what she wants...
    There's the comment section for you so you don't waste ur time

  • SHYLA HANNAH
    SHYLA HANNAH 13 dias atrás

    the whole world can stop just because of Shane Dawson

  • XxRandom Girl ax
    XxRandom Girl ax 14 dias atrás

    This is me 👸🏼👛👖👚👡

  • Sasuke Uchiha
    Sasuke Uchiha 14 dias atrás

    Hah accurate

  • Cass Dunna
    Cass Dunna 14 dias atrás

    Love this! Love Shane! Nice to visit your channel again Lilly!

  • Frisk Dreemurr
    Frisk Dreemurr 14 dias atrás

    THIS IS SO TRUE

  • PotatoQueen Slay
    PotatoQueen Slay 14 dias atrás

    Shane is queen of content..OKAY?😂😂😂👏👏👏👑👑👑

  • 21 acKleHolic Sinners
    21 acKleHolic Sinners 14 dias atrás

    Lmao

  • alaeriツ RustyGrillGamerTV

    Accurate

  • R.k
    R.k 14 dias atrás

    What happens is we all drop what we are doing to watch the video

  • The Sari Studios
    The Sari Studios 14 dias atrás

    Hahahahaha omg 🤣 best thing I saw all day

  • Sisco 13
    Sisco 13 14 dias atrás +1

    that looked like it was a lot of effort ....totally worth it lol #shanestopstime

  • Bellyache
    Bellyache 14 dias atrás

    Making money off someone else his name. Lit.

  • Bree Freeman
    Bree Freeman 14 dias atrás

    I love this lol

  • kaitlyn valentine
    kaitlyn valentine 15 dias atrás

    WHY IS THIS ACCURATE

  • •Littlepawsproductions •

    I AM QUAKING

  • LifeofAlyssha
    LifeofAlyssha 15 dias atrás

    Is this why BRclip died 😂😂

  • Aneesah Farid
    Aneesah Farid 15 dias atrás

    LOL TBH

  • Altus Venter
    Altus Venter 15 dias atrás

    No shade to shane (was a fan since the nutella hair) but recently he went from Netflix to Netflexsomewherediferent

  • Neha Iqbal
    Neha Iqbal 15 dias atrás

    This is what happens to people when they're channel dies they use other people's name in the title and Shane was poppin before the documentary series and conspiracy theories he's a legend

  • Epic Maria
    Epic Maria 15 dias atrás

    Accurate

  • Alyssa Neill
    Alyssa Neill 15 dias atrás

    Omg intense

  • TheSanarossOne
    TheSanarossOne 15 dias atrás

    But seriously... That guy in the toilet... Me. Like, I hate doing that, but Shane had uploaded and I had to go to the toilet... So... An exception was made that day xD

  • Icønic_Charlëy
    Icønic_Charlëy 15 dias atrás

    🤣🤣

  • Coko Whit
    Coko Whit 15 dias atrás

    Ok the production quality is 💯.. and who cares if she is riding the Shane wave. He would want her to! He gives haters new cars lol

  • 16 . 45
    16 . 45 15 dias atrás

    Using Shane for views,huuuh? 😂

  • Ari Marina
    Ari Marina 15 dias atrás

    How To Become A Millionaire:
    *insert shane's name in your video title*
    *watch the views roll in*

  • Hania Halawa
    Hania Halawa 16 dias atrás

    I love you but shane a bit more

  • Ella Linner
    Ella Linner 16 dias atrás

    Hi

  • Lost Boy
    Lost Boy 16 dias atrás

    The only actually relatable thing Lilly had ever uploaded

  • frost games
    frost games 16 dias atrás

    So this is why BRclip was broken

  • Abi Lena
    Abi Lena 16 dias atrás

    The Jurassic Park reference at the beginning though

  • Victoria Witte
    Victoria Witte 16 dias atrás

    I'm sorry and I know you are working soo hard, but this content doesn't seem like you anymore. You've been making relatible videos from the beginning of your youtube carrer but now you it just seems like you make these videos trying to impress some director and get into a movie. You're overdoing it by for example putting Jimmy Fallon or Jimmy Kimmel on that sheet of paper, in hopes to charm them. But it wasn't funny at all for me, in fact the only person who will find that funny are Jimmy and the other Jimmy.
    As the person who has watched you since you started I do adore you as a person and sorry if my critic is to hard but I just want to see you suceed the way you want to. You are such a smart individual lovely beeing and let the world see your shine again.

  • Indira
    Indira 16 dias atrás

    YEAS shanenenenene

  • BHERI 2.0
    BHERI 2.0 16 dias atrás

    The accuracy hahahaha. I stopped studying!