Gordon Ramsay Meets Legendary Busboy, Pat | Kitchen Nightmares

Compartilhar
Incorporar
  • No one man should have all that power.
    If you liked this clip check out the rest of Gordon's channels:
    brclip.com/user/gordonramsay
    brclip.com/user/thefword
    brclip.com/user/kitchennightmares
    More Gordon Ramsay:
    Website: www.gordonramsay.com
    Facebook: GordonRamsay01
    Twitter: GordonRamsay

Comentários • 80

  • Megan Guerrero
    Megan Guerrero 4 dias atrás

    If people have been complaining about the seafood ravioli special...why is it being kept as a special?

  • Scott Napier
    Scott Napier 5 dias atrás

    Sarah has the definition of a devilish smile! 😈🤣🤣🤣

  • kawasakiracer100
    kawasakiracer100 7 dias atrás

    Fuck me , I’m shitting myself here ....
    They , are , Lost !!!

  • Rollie Pollie
    Rollie Pollie 7 dias atrás

    “I hope she doesn’t tell him about the seafood ravioli”
    Sarah:well yes,but actually no.

  • poisonhemlock
    poisonhemlock 8 dias atrás +1

    On the next Arrested Development....

  • Shitload Gaming
    Shitload Gaming 8 dias atrás

    I got an ad with gordon ramsay before this

  • azanasta
    azanasta 8 dias atrás +2

    Why are these owners always so dumb?

  • STRYGWYR PLAYS
    STRYGWYR PLAYS 8 dias atrás +2

    Sara's smile still gives me nightmares until this day goddamit

  • tyson31415
    tyson31415 9 dias atrás

    She has a good heart. She just needs to stop serving that seafood ravioli..

  • Weird guy Jay
    Weird guy Jay 9 dias atrás

    Sara might be the most savagest waitress in the whole entire world

  • Darren Do
    Darren Do 13 dias atrás

    The look on Pat's face, accompanied by his nod when Rita said she fired him 🤣

  • corvs
    corvs 13 dias atrás

    Anyone else think Sarah looks like Astrud Gilberto?

  • Dragan Jakovljevic
    Dragan Jakovljevic 13 dias atrás

    Sarah Sarah Sarah Sarah just love her smile

  • The One And Only Justice [Rima]

    If they don't want him to order seafood ravioli, THEN WHY IS IT ON THE SPECIAL MENU!?!?!?!??!

  • Luchiita
    Luchiita 15 dias atrás

    He is the BUSS! boy...
    ...I'm shitting myself too😆🤣

  • navneet chahal
    navneet chahal 15 dias atrás

    0:08 she looks like that poor disabled cat that that one dude keeps yelling at. HEY MA THERES A WEIRD FUCKING STRAY CAT OUTSIDE, IT LOOKS.........IT LOOKS LIKE GRANDMA THE FUCKING THING

  • MavieMikuto
    MavieMikuto 16 dias atrás

    0:46 YES

  • Cole VanWiechen
    Cole VanWiechen 16 dias atrás

    Pats a legend

  • Oh yeah yeah
    Oh yeah yeah 17 dias atrás

    Sarah is an absolute alpha

  • gin thama
    gin thama 18 dias atrás

    Hello.. my name is Pat.

  • Shahid Kazi
    Shahid Kazi 19 dias atrás

    I swear, I always come back to this video like every month, fucking pat😂

  • ViperVenom16
    ViperVenom16 19 dias atrás

    She fucks pat. Thats for damn sure

  • Adrian Adams
    Adrian Adams 21 dia atrás

    I've never seen Gordon be so star-struck before. He was shitting himself! 😳

  • c0rnf1ake
    c0rnf1ake 21 dia atrás

    Ultimate shit-eating grin 0:48 LMAO

  • shockraid1
    shockraid1 21 dia atrás

    "we have a seafood ravioli special" *word of power learned*

  • Alex Kostetsky
    Alex Kostetsky 22 dias atrás

    Oh my God, this waiter girl is so beautiful

  • Luis Martinez
    Luis Martinez 22 dias atrás

    Wow... a lot of people say "they love starting shit." But none have the fucking balls of Sarah. The fucking savage

  • Max
    Max 24 dias atrás

    Damn Sarah, that was just so amazing. I do the same thing when i was working to get back at the manager/boss xD

  • Jake Oltmann
    Jake Oltmann 24 dias atrás

    It's your restaurant bitch, if it's bad or you don't want it on the menu 86 that shit. Why would you have something your menu you didn't have confidence in?

  • Alan DoubleYou
    Alan DoubleYou 25 dias atrás

    This busboy is really a legendary. Even his name is legendary. PAT! What an artist! 👍

  • Patrick Henry
    Patrick Henry 25 dias atrás

    Legendarily bad toupee is more like it

  • Patrick Henry
    Patrick Henry 25 dias atrás

    0:29 talking about the waitress "This bitch is selling the ravioli special"...IM FUCKING DEAD

  • juan's tech guide
    juan's tech guide 26 dias atrás

    Nobody is going to talk about the fact that the busboy did everything to get the tiramisu to Ramsay.

  • Asen Keel
    Asen Keel 29 dias atrás

    Sara is an evil genius.

  • harley cortez
    harley cortez Mês atrás

    Lmao. Dont tell him about something on the menu! Why the hell would you tell him about our special!

  • Shane Sitaram
    Shane Sitaram Mês atrás

    0:08 the homeless guy watching me buy food after i told him that i had no money

  • Florp Le Borp
    Florp Le Borp Mês atrás

    This restaurant is still up and running.
    Gonna be real Sarah was just getting enjoyment out of being an ass there was no helpfulness there at all. Definitely had a bias towards the owners, but I can’t blame her for that. They’re funny on screen but probably were tough to work for, but I’ve worked in the food business as a waitress and hogging all the tables is a HUGE no no. Getting paid about 2 dollars an hour and relying on tips to make up for that means she was practically stealing other workers wages. I’d have complained about her long before the owners noticed!

  • Florp Le Borp
    Florp Le Borp Mês atrás

    This guy just the human culmination of us writing our resumes.

  • cc and more
    cc and more Mês atrás

    Help. I'm strangely attracted to sarah rn.

  • Austin Seal
    Austin Seal Mês atrás +1

    When she said "Pat's good" I felt that

  • Marmalade Magnus
    Marmalade Magnus Mês atrás

    0:46 thats the shit eating grin of “you know exactly why I did this”

  • Rickia Woods
    Rickia Woods Mês atrás +1

    Omg, I want to watch this whole episode 🤣🤣 they are funnny

  • Bálint Polgár
    Bálint Polgár Mês atrás +1

    someone tell me what episode is this, I have to see more of this mess.

  • Miles0409
    Miles0409 Mês atrás +2

    I love how Sara did ‘pro gamer move’ lmao but like I hate how Rita called her a freak and said she would kill her, that’s r00d and not nice.

  • Mogtaba Mohamed
    Mogtaba Mohamed Mês atrás +1

    Sarah's a freaking genius. Either that or she's getting some kind of revenge.

  • NickEvershedMusic
    NickEvershedMusic Mês atrás

    The owner is such an immature bitch

  • Leslie Reinaga
    Leslie Reinaga Mês atrás +2

    Do you think Ramsay felt the crazy in him 💀that’s why he engaged

  • Leslie Reinaga
    Leslie Reinaga Mês atrás

    Lisa this bitch is selling the ravioli special

  • Silvijn .O
    Silvijn .O Mês atrás +1

    0:47 she looks like a psyco

  • Stalker
    Stalker Mês atrás

    How dare you allow gordon to order something off our menu!

  • Bryan
    Bryan Mês atrás

    Lmao, Sarah is the best, she wants to see the restaurant fail, because they kind of deserver it.

  • Alexios Papadopoulos
    Alexios Papadopoulos Mês atrás

    Sarah is my spirit animal!

  • anna
    anna Mês atrás +1

    "i just assume that role"

  • CommanderofKorblox Gaming

    Sara had a huge shit eating grin when she was confronted 😂

  • Mary Cris Lopez
    Mary Cris Lopez Mês atrás +1

    Commending Rita for patience at those employees! Respect!😅

  • Ig. mxntyes
    Ig. mxntyes Mês atrás

    I love this woman she is so sweet

  • Josephine __.
    Josephine __. Mês atrás

    I'm not even lesbian but Sara is really pretty :p

  • BACKWOOD BANDIT
    BACKWOOD BANDIT Mês atrás

    How much y’all wanna bet Pat dresses up as a woman in private?

  • Patch
    Patch Mês atrás +1

    Ok so she doesn’t Gordon to know there’s no bad food ok..... why the fuck is it on the menu

  • Tony Lawlor
    Tony Lawlor Mês atrás

    If the ravioli special is so shit why the fuck is it on the menu. So you wont serve it to Ramsey or don't want to, but you will charge paying customers for it, you are a fraud Rita and dishonest to boot.

  • POWERGLOVE KilleDX
    POWERGLOVE KilleDX Mês atrás

    Pat is the real life Al Bundy.

  • HIT029
    HIT029 Mês atrás +1

    i come here for the comments 😂

  • Edward Roets
    Edward Roets Mês atrás

    I just love Sarah she is amazing

  • Average Sensei
    Average Sensei Mês atrás +4

    Nobody:
    Sarah: (⊙‿⊙)

  • shrek is v cool
    shrek is v cool Mês atrás

    0:44 that smile tho😂

  • Jacob Adel
    Jacob Adel Mês atrás

    Pat is the man 🤣🤣🤣

  • keiharris332
    keiharris332 Mês atrás +3

    0:44 "why did you tell him about it"
    SarahFace.Jpeg

  • Fat Bitch
    Fat Bitch Mês atrás

    That waitress needs fired!!

  • DeadSilent87
    DeadSilent87 Mês atrás

    Imagine sarah if you ever reject her i feel like she would come after you with a knife lol damn that smile made me feel weird
    i feel like sarah is secretly trolling by being Neutral and Evil

  • A Shady Trap
    A Shady Trap Mês atrás

    How did she manage too fire the General manager Pat? Doesn't make sense.

  • Jamie Macdonald
    Jamie Macdonald Mês atrás +2

    I get the feeling pat spent less time selling women's shoes and more time sniffing them

  • Ashley Taylor Wright
    Ashley Taylor Wright Mês atrás

    A lot of the people who ask for his help really need to realize who he is. Gordon Ramsay is an awesome person, but he’s brutally honest when he needs to be, if a bit harsh at times. Some of these owners should just take his critical advice as ways to improve, not get defensive.

  • RadicalEdward37
    RadicalEdward37 Mês atrás

    Damn. Sarahs a cold bitch and that's why i think i love her.

  • Uchiha Fabio
    Uchiha Fabio Mês atrás

    0:27 Now. Let the games begin!

  • DONT label me part of your party

    Hiring but jobs ...bravo!!

  • DONT label me part of your party

    Sara rules!!

  • Hydroegn
    Hydroegn Mês atrás +1

    Sara is smart lmao.
    I love how she smirked when she’s asked to get the special 😂

  • Desmonds Got Nutz
    Desmonds Got Nutz Mês atrás

    Is it odd I want to punch her back into the bucket of 70 year old light miracle whip she came from

  • A W
    A W Mês atrás

    He is the Dwight Schrute of that restaurant.

  • Joseph Sanchez
    Joseph Sanchez Mês atrás

    This is my 2nd favorite episode next to Amy & Sammy's episode. Haha